عکس هایی از پشت صحنه سریال افسانه جومونگ









طنز نسل دانشجو ها در کشورهای مختلف

ژاپن: به شدت مطالعه می کند و برای تفریح ربات می سازد!
مصر: درس می خواند و هر از گاهی بر علیه حسنی مبارک، در و پنجره دانشگاهش را می شکند!

هند: او پس از چند سال درس خواندن عاشق دختر خوشگلی می شود و همزمان برادر دوقولویش که سالها گم شده بود را پیدا می کند. سپس ماجراهای عاشقانه واکشنی(ACTION) پیش می آید و سرانجام آندو با هم عروسی می کنند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود!

عراق: مدام به تیر ها و خمپاره های تروریست ها جاخالی می دهد ودر صورت زنده ماندن درس می خواند!

چین: درس می خواند و در اوقات فراغت مشابه یک مارک معروف خارجی را می سازد و با یک دهم قیمت جنس اصلی می فروشد!


رژیم اشغالگر فلسطین (اسرائیل ) : بیشتر واحدهایی که او پاس کرده، عملی است او دوره کامل آموزشهای رزمی و تروریستی و کماندویی را گذرانده! مادرزادی اقتصاد دان و نزول گیر و ربا خوار به دنیا می آید!
گینه بی صاحاب!: او منتظر است تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح شود تا به همراه بر و بچ هم قبیله ای درس بخواند!

کوبا: او چه دلش بخواهد یا نخواهد یک کمونیست است و باید باسواد باشد و همینطور باید برای طول عمر فیدل کاسترو و جزجگر گرفتن جمیع روسای جمهوری امریکا دعا کند!

پاکستان: او بشدت درس می خواند تا در صورت کسب نمره ممتاز، به عضویت القاعده یا گروه طالبان در بیاید!

اوگاندا: درس می خواند و در اوقات بیکاری بین کلاس؛ چند نفر از قبیله توتسی را می کشد!

انگلیس: نسل دانشجوی انگلیسی در حال انقراض است و احتمالا تا پایان دوره کواترناری!! منقرض می شود ولی آخرین بازماندگان این موجودات هم درس می خوانند!

ایران: عاشق تخم مرغ است! سرکلاس عمومی چرت می زند و سر کلاس اختصاصی جزوه می نویسد! سیاسی نیست ولی سیاسی ها را دوست دارد. معمولا لیگ تمام کشورهای بالا را دنبال می کند! عاشق عبارت «خسته نباشید» است، البته نیم ساعت مانده به آخر کلاس! هر روز دوپرس از غذای دانشگاه را می خورد و هر روز به غذای دانشگاه بد و بیراه می گوید! او سه سوته عاشق می شود! اگر با اولی ازدواج کرد که کرد، و الا سیکل عاشق شدن و فارغ شدن او بارها تکرار می شود! جزء قشر فرهیخته جامعه محسوب می شود ولی هنوز دلیل این موضوع مشخص نشده که چرا صاحبخانه ها جان به عزرائیل می دهند ولی خانه به دانشجوی پسر نمی دهند! (فهمیدین به منم بگین) او چت می کند! خیابان متر می کند، ودر یک کلام عشق و حال می کند! همه کار می کند جز اینکه درس بخواند نسل دانشجوی ایرانی درسخوان در خطر انقراض است! از من می شنوین بی خیال دانشگاه بشین بهتره (تفریحات بهتر و کم دردسرتر هست)خود دانید.

مدل مو بانوان - مدل مو فشن دختران









































پديکور و زیبایی انگشت پا

زن و زیباییپديکور و زیبایی انگشت پا

بعضي از افراد از اينکه انگشتان پاي خود را به کسي نشان بدهند و يا اينکه کاري روي آنها انجام بدهند خجالت مي کشند چرا که انگشتان پاي آنها ميخچه ، کيست يا ورم دارد و يا به شکل غير طبيعي و مضحک جلوه مي کند.

به هر حال همه اين افراد دليلي براي پنهان کردن انگشتان پاي خود دارند .براي انجام پديکور شما نياز به همان وسايل و آلات مانيکور داريد به استثناي تعويض کاسه شناور يا يک لگن يا وان کوچک براي پاها. قبل از شروع پديکور يک حوله يا پارچه بزرگ روي زمين پهن کنيد و بعد لگن آب را روي آن بگذاريد.

ظرف را تا نيمه از آب پر کنيد و چند قطره صابون مايع يا لايه بردار ناخن به آن اضافه کنيد به همراه روغنهاي معطر بعد آنها را با هم مخلوط کنيد.تمام وسايل خود را روي حوله جايي که به راحتي به آنها دسترسي داشته باشيد بگذاريد.

تمام مراحلي را که در مانيکور رعايت مي کرديد اينجا هم رعايت مي کنيد به جز مرحله سوهان زدن که درجه سوهاندر پديکور قدري متفاوت است يعني سوهان پديکور زبر تر از سوهان مانيکور مي باشد. شما به ناخن گير يا قيچي مخصوص انگشتان پاي خود نياز داريد.

شايد دلتان بخواهد قبل از شروع پديکور از اسپري هاي ضدعفوني کننده استفاده کنيد. پس اول با شستن دستهاي خود شروع نماييد.

مراحل پدیکور

1- لاک را از روي انگشتان پاي خود پاک نماييد

2- ناخن انگشتان پاي خود را در قسمت مرکز ناخن صاف و در گوشه ها گرد سوهان بزنيد تا به شکل خود انگشت مطابقت داشته باشد. براي از بين بردن گوشه ها و پوسته هاي ناخواسته اطراف و زير ناخن از ناخن گير استفاده نماييد. در اين صورت اين زوائد ديگر به داخل گوشت شما رخنه نخواهند کرد

۳- يک يا هر دو پاي خود را داخل لگن محتوي آب و صابون مايع و مايع ضدعفوني کننده بگذاريد و ماساژ دهيد. اينکار را تا 5 دقيقه ادامه دهيد

۴-در اين مرحله مي توانيد از لايه بردار کوتيکل نيز استفاده کنيد

5- با استفاده از "metal cuticle pusher" کوتيکل شفاف را نمايان کنيد . زير لبه ناخن را تمييز نماييد. هرگز اين وسليه را به داخل قسمت گوشتي فرو نکنيد چرا که ممکن است ، مانع ميان بستر ناخن و صفحه ناخن شکسته شده و ميکرو ارگانيسم هاي باکتريال وارد بستر ناخن شده و ايجاد عفونت کنند.براي به عقب راندن کورتيکل ها از فشار بيش از حد استفاده نکنيد چرا که اين کار به بافت ناخن آسيب مي رساند

6- اگر پوست و زوائد اطراف کوتيکل به اندازه کافي بزرگ و مشهود بود مي توانيد ازناخن گير نيز استفاده کنيد. اما بايد مراقب باشيد تا گوشت و بافت زنده پا را نبريد

۷- مراحل 2 تا 6 را روي پاي ديگر نيز انجام دهيد.


8- انگشتان و ناخن هاي انگشتان را با يک برس ناخن بسابيد تا از تميزي سطح ناخن ها و زير ناخن ها مطمئن شويد

۹-اگر شما پوست چين چين و پينه بسته اي داريد مي توانيد از سوهان هاي بسيار زبر براي نرم کردن و برطرف کردن آنها استفاده کنيد. هرگز از وسايل تيز مانند تيغ براي بريدن و برداشتن پينه پاهاي خود استفاده نکنيد.

۱۰- با ماليدن لوسيون يا کرم روغن به کف دست هاي خود هر دو پا را ماساژ دهيد و بعد آنها را داخل لگن آب گذاشته و روي ناخن ها و انگشتان را بماليد تا لوسيون و روغن روي آنها کاملا پاک شوند سپس پاها را از لگن خارج و آنها را خشک کنيد. حتي ميان انگشتان پا را نيز خوب خشک کنيد.

۱۱- با استفاده از يک تکه پنبه ياگاز آغشته به الکل سطح ناخن ها را خوب تميز کنيد تا مطمئن شويد که هيچ چربي و روغني روي آنها نمانده است. سپس بگذاريد تا ناخن ها کاملا خشک شوند

12- لاک پايه را بر روي ناخن بزنيد ،دو لايه نازک لاک و يک لايه نهايي نازک روي آنها. فاصله زماني بين زدن دو لايه حداقل 1 دقيقه باشد تا سطح ناخن زود خشک شود

۱۳- اگر نگران کدر شدن لاک ناخن خود هستيد مي توانيد از جداکننده هاي انگشتان پا استفاده کنيد. جدا کننده ها را لاي انگشتان پا بگذاريد واجازه دهيد تا لاک ناخن هاي پايتان خشک شود

۱۴- لگن آب را خالي کرده و با محلول ضد عفوني کننده بشوييد و خشک کنيد. تمام وسايل پديکور را با همان محلول ضدعفوني کننده تميز کرده و آبکشي نماييد. پس ازآبکشي آنها را خشک ودر جاي خود قرار دهيد.

گوگل زبان فارسی را به مترجم آنلاین خود اضافه کرد

حالا میتوانید تمام سایتهای انگلیسی را به فارسی و سایتها و اخبار فارسی را به انگلیسی ترجمه کنید. ( و همچنین بقیه زبانهای موجود به فارسی و برعکس ! ) زبان فارسی در این مترجم هنوز ALPHA و به معنای بسیار مقدماتی است ولی با همین حال هم خیلی خوب عمل میکند. /// اخبار مربوط به وقایع ایران را ترجمه کنید و به خبرگزاری ها ارسال کنید و یا در توئیتر یا DIGG یا سایتهای مشابه منتشر کنید.
اينجا كليك كنيد

ارسال SMS رایگان

دروغ بزرگ خبرگزاری دولت و کیهان؛ با چه هدفی؟

دروغ بزرگ خبرگزاری دولت و کیهان؛ با چه هدفی؟
گفتنی است برخی روزنامه ها مانند کیهان با آب و تاب و به استناد خبر دروغ ایرنا سعی بر آن داشتند تا نشان دهند که نامزدهای رقیب آقای احمدی نژاد حتی در حوزه های محل تولد خود نیز از آرایی پایین تر از آقای احمدی نژاد برخوردار بوده اند.
خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) روز شنبه با انتشار یک گزارش خبری با عنوان "کانديداها در زادگاه‌هاي خود چقدر راي آوردند؟" با سوء استفاده از بی اطلاعی افکار عمومی در مورد نسبت آراء مأخوذه به تفکیک شهرها، سعی کرد با ارائه یک سری اطلاعات غلط، افکار عمومی را منحرف کرده و این گونه القا کند که نامزدهای رقیب محمود احمدی نژاد حتی در زادگاه خویش هم حائز اکثریت آراء نشده اند.

به گزارش "تابناک" این خبر که در برخی دیگر از رسانه های حامی دولت نیز بازتاب داشت، بدون هیچ گونه توضیحی، پس از مدتی از خروجی این خبرگزاری خارج شد ولی روزنامه کیهان در روز یکشنبه این مطلب را به نقل از ایرنا در ستون سمت چپ صفحه دوم خود کار کرد. اما این دروغ بزرگ آنگاه آشکار شد که سایت رسمی وزارت کشور آراء تفکیک شده شهر ها را بر روی خروجی خود قرار داد.

بنابر این گزارش متن گزارش خبری ایرنا که عیناً در کیهان نیز آمده بدین شرح بود:

مردم زادگاه‌های کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم با قاطعیت آرا، دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان رئیس جمهور آینده خود برگزیدند.

به گزارش ایرنا در روستای لالی از توابع خوزستان، زادگاه محسن رضایی از مجموع 900 رای دکتر احمدی نژاد 830 رای و سایر کاندیداها 70 رای را کسب کردند.

در شبستر(آذربایجان شرقی) زادگاه میرحسین موسوی از مجموع 7 هزار رای ماخوذه، دکتر احمدی نژاد حدود 5 هزار رای و موسوی حدود 2 هزار رای کسب کردند.

در الیگودرز(لرستان) زادگاه مهدی کروبی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد 39690 رای، کروبی 14512 رای و موسوی 9330 رای را کسب کردند.

در ارادان سمنان زادگاه رئیس جمهوری منتخب از مجموع 10 هزار رای ماخوذه دکتر محمود احمدی نژاد حدود 9 هزار رای و سایر نامزدها حدود هزار رای کسب کردند.

و اما بخوانید آماری جالب از بهرمان و نور به عنوان زادگاه دو حامی مطرح موسوی؛ مردم بهرمان و کشکوئیه(استان کرمان) زادگاه اکبر هاشمی رفسنجانی 2886 رای به احمدی نژاد و 1950 رای به سایر کاندیداها دادند.

مردم نور(استان مازندران) زادگاه ناطق نوری از مجموع 77452 رای 51798 رای به احمدی نژاد و حدود 24 هزار رای به موسوی دادند.

این در حالی است که بر اساس اعلام رسمی وزارت کشور، آمار ادعا شده در این گزارش خبری کذب محض بوده و معلوم نیست با چه هدفی انجام گرفته است!

به گزارش خبرنگار "تابناک" آمار اعلام شده توسط سایت رسمی وزارت کشور به شرح زیر است:

بر اساس گزارش منتشر شده وزارت کشور مجموع آراء صحیح اخذ شده در شهرستان لالی ـ زادگاه محسن رضایی ـ 12957 رای بوده است که سهم رضایی از این میزان آراء 8118 رای و آقای احمدی نژاد 3462 رای بوده است.

این در حالی است که خبرگزاری ایرنا در دروغ بزرگ خود اولا از شهرستان لالی به نام روستای لالی یاد کرده بود که چنین روستایی در استان خوزستان وجود ندارد بلکه لالی شهرستان بوده و نه روستا و خود شامل بیش از 200 روستا می باشد و ثانیا آراء ماخوذه در این حوزه را 900 رای اعلام کرده بود که آراء احمدی نژاد 830 رای و سایر کاندیدا ها را 70 رای بوده است.

در همین حال ایرنا آراء شهر ستان شبستر ـ زادگاه میرحسین موسوی ـ را 7 هزار رأی مأخوذه اعلام کرده بود که میزان آراء موسوی را در آن خبر حدود 2 هزار و آراء محمود احمدی نژاد را حدود 5 هزار بوده است که این خبر نیز دروغ محض بوده زیرا بر اساس اعلام وزارت کشور آراء صحیح ماخوذه در شهرستان شبستر 76798 رای بوده که از این میزان میرحسین موسوی 39182 رای را به خود اختصاص داده و آراء محمود احمدی نژاد 37099 رای اعلام شده است.

گفتنی است برخی روزنامه ها مانند کیهان با آب و تاب و به استناد خبر دروغ ایرنا سعی بر آن داشتند تا نشان دهند که نامزدهای رقیب آقای احمدی نژاد حتی در حوزه های محل تولد خود نیز از آرایی پایین تر از آقای احمدی نژاد برخوردار بوده اند.

به نظر می رسد اینگونه اطلاع رسانی از سوی خبرگزاری رسمی دولت هیچ سنخیتی با عدالت، تقوا و انصاف ندارد.

در زیر تصویر گزارش وزارت کشور که هم اکنون در سایت رسمی این وزارتخانه موجود است آورده شده است:



حافظه تاريخي فيلترينگ سايت‌هاي خبري

23/03/88- سايت‌هاي قلم‌نيوز، آفتاب‌نيوز و شهاب‌نيوز فيلتر شدند.
23/03/88- محمود سالاركيا، معاون دادستان تهران: سايت‌هاي آينده و نوروز در حين برگزاري انتخابات به لحاظ ايجاد تشويش و اخلال در انتخابات فيلتر شدند.
22/03/88- سايت‌هاي خبري جمهوريت، آينده‌نيوز، نوروز، موج سوم و تريبون فيلتر و توقيف شدند.
02/03/88- سایت فیس‌بوک (Facebook) فیلتر شد.
24/01/88- علیرضا ملکیان، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد: حمایت از تحریم انتخابات و توهین به كانديداها موجب فیلتر سایت‌ها خواهد شد.
29/08/87- خرم‌آبادي، مشاور قضايي دادستاني كل كشور: در حال حاضر بيش از پنج ميليون سايت اينترنتي فيلتر شده است.
09/06/87- ‌هاشمي‌شاهرودي، رئيس قوه قضائيه: توقيف سايت‌ها در غير جرائم اخلاقي و امنيتي حتي‌الامکان با نظر دادگاه انجام گيرد.
20/08/85- معاون حقوقي و امور مجلس وزارت ارتباطات: تعداد سايت‌‏هايي كه فيلتر شده است به تعداد انگشتان دست هم نمي‌‏رسد.
منبع: روزنامه اعتماد ملي

بيانيه موسوي در اعتراض شديد به نتايج اعلام شده

در پي اعلام بخش عمده اي از نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران كه در آن آقاي احمدي نژاد پيشتاز است، ميرحسين موسوي نامزد انتخابات طي بيانيه اي اين نتايج را "شعبده بازي دست اندركاران انتخابات و صدا و سيما" خوانده است.

آقاي موسوي نتايج اعلام شده را "بهت آور" توصيف كرده و نوشته كه مردم "به دنبال آن هستند كه بدانند چگونه و توسط چه كساني و مقاماتي طرح اين بازي بزرگ ريخته شده است."

اين نامزد انتخابات رياست جمهوري، نسبت به آنچه "روند موجود و تخلفات آشكار و فراوان روز انتخابات" خوانده، هشدار داده و گفته كه "تسليم اين صحنه آرايي خطرناك" نخواهد شد.

آقاي موسوي با انتقاد شديد از عملكرد "متصديان بي امانت" نوشته كه اين كار "جز تزلزل اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و حاكميت دروغ و استبداد نيست."

اين نامزد انتخابات گفته است: "به افشاي رازهاي پشت سر اين روند پر مخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود كننده آن را بر سرنوشت كشور توضيح خواهم داد."

اين نامزد انتخابات به مسئولان توصيه كرده "بيش از آن كه دير شود اين روند را فورا متوقف كنند و همگي به خط قانون و امانتداري از آراي ملت باز گردند كه خروج از عدالت مشروعيت زداست."

به گفته آقاي موسوي، مردم از كساني كه با تقلب روي كار بيايند، تمكين نخواهند كرد.

آقاي موسوي تاكيد كرده كه "خائنين به آرا مردم ابايي از آن ندارند كه اين خانه پارسايان به آتش كشيده شود."

متن كامل بيانيه ميرحسين موسوي خطاب به ملت ايران

ملت شريف ايران

نتايجي كه براي دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام شد بهت آور است. مردمي كه در صف هاي طولاني اخذ راي شاهد تركيب آرا بودند و خود مي دانند كه به چه كسي راي داده اند، با حيرت تمام به شعبده بازي دست اندركاران انتخابات و صدا و سيما نگاه مي كنند. آنان اينك بيش از هميشه به دنبال آن هستند كه بدانند چگونه و توسط چه كساني و مقاماتي طرح اين بازي بزرگ ريخته شده است.

اينجانب ضمن اعتراض شديد به روند موجود و تخلفات آشكار و فراوان روز انتخابات هشدار مي دهم كه تسليم اين صحنه آرايي خطرناك نخواهم شد. نتيجه آنچه كه از عملكرد متصديان بي امانت ديده ايم و مي بينيم جز تزلزل اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حاكميت دروغ و استبداد نيست.

اينجانب طبق وظيفه شرعي و ملي خويش به افشاي رازهاي پشت سر اين روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود كننده آن را بر سرنوشت كشور توضيح خواهم داد و ترس آن دارم كه ادامه وضع موجود همه نيروهاي موثر در نظام را به توجيه گراني دروغگو در مقابل مردم تبديل كند و دنيا و آخرت آنان را در معرض لطمه هاي جبران ناپذير قرار دهد.

به مسئولان توصيه مي كنم بيش از آن كه دير شود اين روند را فورا متوقف كنند و همگي به خط قانون و امانتداري از آراي ملت بازگردند و بدانند كه خروج از عدالت مشروعيت زداست. آنان بيش از هر كس ديگر از اين حقيقت باخبرند كه در اين كشور انقلابي بزرگ و اسلامي صورت گرفته است. كمترين پيام انقلاب ما اين است كه مردم آگاهند و در برابر كساني كه با تقلب روي كار بيايند تمكين نخواهند كرد.

اينجانب از همين فرصت استفاده ميكنم و ضمن تشكر از عواطف ملت بزرگوار ايران به آنان تذكر مي دهم كه ايران، اين موجود آسماني، متعلق به آنان است و نه متقلبان. اين آنان هستند كه بايد با هوشياري خود از آن حفاظت كنند. خائنين به آراي مردم ابايي از آن ندارند كه اين خانه پارسايان به آتش كشيده شود. ما موج عقلانيت سبز خود را كه برگرفته از تعاليم ديني و علايق ملت ما به اهل بيت پيامبر(ص) است با تمامي شور ادامه مي دهيم و با شورش دروغ كه در كشور طغيان كرده و چهره آن را آلوده است مبارزه ميكنيم، اما اجازه نخواهيم داد كه حركات ما شكل كور به خود بگيرد.

جا دارد از يكايك شهرونداني كه براي رساندن اين پيام سبز هر كدام ستادي بودند و تمامي ستادهاي مردمي و رسمي كه در انتخابات فعاليت مي كردند سپاسگذاري كنم و تاكيد نمايم كه تا رسيدن به نتيجه اي كه كشور ما لايق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نياز است.

و ما لنا الا نتوكل علي الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن علي ما اذيتمونا و ع لي الله فليتو كل المتوكلون

ميرحسين موسوي

* اين بيانيه ظهر روز شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ صادر شده است.


هشدار : مردم برای رأی دادن از خودکار های خود استفاده کنند

هشدار : مردم برای رأی دادن از خودکار های خود استفاده کنند همزمان با برگزاري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 5 ميليون خودكار چيني بين مردم توزيع مي‌‌‌‌شود. كلمه: همزمان با برگزاري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 5 ميليون خودكار چيني بين مردم توزيع مي‌‌‌‌شود. به گزارش "كلمه" بر اساس برخي از گزارش‌ها اين خودكارهااز سوي تعدادي از گروه‌هاي خاص توزيع مي‌شود و جوهر آنها پس از 8 ساعت رنگ خود را از دست مي‌دهند. بر اين اساس ستادهاي حاميان نمايندگان اصلاح‌طلب از مردم درخواست مي‌كنند كه براي جلوگيري از هرگونه تقلب براي هنگام راي دادن از خودكار شخصي خود استفاده و از پذيرش خودكار ساير افراد خودداري كنند.

دانلود کتاب دولت امید برای آینده بهتر

برای شما دوستان عزیز کتاب دولت امید برای زندگی بهتر رو آماده کردیم
این همون کتابیه که میرحسین موسوی در شب مناظره با کروبی گفت آماده شده



دانلود با فرمت pdf

حجم: 600 KB

کلیپ بمب گذاری در نماز جمعه سال 63

کلیپ بمب گذاری در نماز جمعه سال 63 به امامت آیت الله خامنه ای


راهنما:WMV : 1.3 MB - 3GP : 500 KB

دانلود با فرمت WMV
دانلود با فرمت 3GP

کلیپ صحبت های صدیقه باصری که در فیلم میرحسین موسوی بود

صحبتهای صدیقه باصری زنی که در فیلم مستند میر حسین بود و از مشکل اعتیاد در کشور گلایه می کرد در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل طرفداران احمدی نژاد شایعه کرده بودند این خانم همان منیژه حسینیان بازیگر گیلانی است!حتی خود احمدی نژاد هم در مناظره با موسوی این مطلب را گفت!


راهنما:WMV : 4.8 MB - 3GP : 1.8 MB

دانلود با فرمت WMV
دانلود با فرمت 3GP

فاکس برنده زیباترین مجری های جهان(عکس)

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics