عکس‌های آزاده صمدی بازیگر نقش پرستو در سریال گاو صندوق!

عکس‌های آزاده صمدی بازیگر نقش پرستو در سریال گاو صندوق!


آزاده صمدی و همسرش

نوحه عربی فارسی مداح : نزار القطری – انا مظلوم حسین انا محروم حسین


انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
لم یا قوم تریدون ببغی و فساد
لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد
لیس والله سوانا خلف بعد النبی
فرض الله علی طاعتنا کل عباد


انا مظلوم حسین انا محروم حسین
من له جد کجدی فی الوری
او کشیخی فانا ابن العلمین
فاطم الزهرا امی ، و ابی
قاصم الکفر ببدر و حنین
عبدالله غلاما یافعا
و قریش یعبدون الوثنین
یعبدون اللات و العزی معا
و علی کان صل القبلتین
و ابی شمس امی قمر
فانا الکوکب و ابن القمرین
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
چیست تقصیر من ای قوم که امروز جهانی
شده آماده به قتلم همه با تیغ و سنانی
در شما نیست ز اسلام نه نامی و نشانی
انا عطشان و قد احرق نطقی و لسانی
انا ظمئان و قد احرق قلبی و فوادی
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
زیر خنجر شه لب تشنه حسین گفت:
تو ای شمر ستمکار
تو ای ملحد مکار
تو ای کافر غدار
اگر من نشناسی ، بگویم بشناسی
حسینم و ضیاء القمرینم ، قتیل الودجینم
امام الحرمینم انا الفضه وابن الذهبینم
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین
منم شهپر کبری منم آیه تقدیر
منم نخله خوبان
منم زاده زهرا
منم عرش و منم فرش
منم کرسی و لوح و قلم و ...
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین

یلم نوحه عربی فارسی با زير نويس فارسي انا مظلوم حسین(ع) پخش شده از شبکه سه سیما با صدای مداح عرب زبان نزار قطری
برای دانلود فیلم نوحه عربی - انا مظلوم حسین (ع) - نزار قطری راست کلیک کنید و گزینه Save Target As را انتخاب کنید

دانلود نوحه عربي فارسي بدون زير نويس جديد

خلاصه آخرین قسمت سریال ویکتوریا

وقتي جرونيمو قصد رفتن داره به درخواست بچه هاش و مادرش كه با جرونيمو مخالف بود به دنبال جرونيمو ميرن، همه با هم. جرونيمو هم با مارتين تو فرودگاه بودن و بارو بنديل رو جمع كرده بودن و ميخواستن از شهر برن، و ويكتوريا ميرسه و نميزاره برن. بعد صحنه هاي مختلف شخصيت هاي فيلم رو نشون ميده. سانتياگو کنسرت گذاشته و در کارش موفق شده. كاميلا هم با يك مرد سن بالا كه خيلي دوست دارن هم رو ازداوج کرده . ماريانا يك دوست پسر خوب گيرش مياد و بچه مثبت ميشه، حالا نميگم قبلش چي ميشه كه مزه اش نپره... پائولا هم بچه دار شده، مادر بزرگ و خاله هم ادم شدن و ديگه مثه قديم (يعني چيزي كه الان پخش ميشه نيستن) كاميلا هم بر اثر جرياناتي بسي خوشگل و جوون تر ميشه. و جرونيمو و ويكتوريا تو يه جزيزه به هم ميرسن.


سریال ویکتوریا در اورپا سریال بسیار محبوبی بوده و در مدتی که در اسپانیا پخش میشد بیشترین بازدید رو در داشت و حالا چند ماهی میشه که از شبکه Farsi 1 داره پخش میشه. و بین ایرانیها هم جایگاه خوبی پیدا کرده. هر چند که اصلا با فرهنگ ما جور در نمیاد.ولی مردم ما سریال متفاوتی رو که قبلا با دوبله فارسی هیجا ندیده بودن رو دارن تجربه میکنند و برای همین بین ما ایرانی بیشتر محبوب شده.

خدا رو شکر که شبکه Farsi 1 سانسور میکنه. وگرنه اصلا برای بچه ها سریال مناسبی نیست.

ترمیم عیوب ویندوز XP تنها با یک کلیک با XP Quick Fix Plus

فکر نمی کنم که تا به حال برای شما این موضوع ڀیش نیامده باشد که از ویندوز XP استفاده کرده باشید و با نصب نرم افزارهای مختلف و خصوصا ویروسی شدن سیستم عامل بخش های حیاتی ویندوز را از دست داده باشید .

بخشهایی مثل رجیستری – CMD – Run – Folder Options از مهمترین آنها هستند که بسیاری از ویروسهای جدید به عنوان اولین قدم خود این بخشها را غیرفعال میکنند .

متاسفانه اغلب مواقع حتی با انجام عمل ویروس یابی و سڀس نابود کردن ویروس ها نیز اثرات باقی مانده آنها همچنان باقی می مانند و شما را مجبور به نصب و یا Update ویندوز می کند .

نرم افزار XP Quick Fix Plus یک نرم افزار رایگان و تنها ۵۰۰ کیلوبایتی است که قادر است تنها با یک کلیک بخش های حیاتی ویندوز XP را مجدداً به حالت اولیه برگرداند .

XP Quick Fix Plus

در صورت از کار افتادن یا غیرفعال شدن و یا ناڀدید شدن هر کدام از بخش های حیاتی ویندوز می توانید تنها با یک کلیک در نرم افزار XP Quick Fix Plus مشکل را حل کنید .

XP Quick Fix Plus یک نرم افزار رایگان – بدون نیاز به نصب Portable و کم حجم است که گره کشای بسیاری از مشکلاتی خواهد بود که همواره با کار کردن با ویندوز XP به سراغتان می آید .

» دانلود XP Quick Fix Plus با حجم ۵۰۰ کیلوبایت



ساسی مانکن در جشن عروسیه خواهرش !!!!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHiS4MaZ5uF1LPzC_Cplt_0cyAufuWWy3ZAZ9BjFDS4ItBBB43UYxSh3SKhHZLc28kWSkOn7ODkcaHyAeDjgn7NebF8efYC1xUmPzhMfHPVaDeW5CjNRdpC5ydkQRk3G5hz3iBE7yLnE2Z/s320/0zcxyro0uti84rf0tw.jpg

ده نكته مهم براي بالا بردن سرعت كامپيوتر شما

در نظر بگيريد كه سرعت كامپيوتر شما مرتباً كمتر و كمتر می شود، برنامه های نرم افزاری زمان زيادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به يك سايت در اينترنت، بسيار طولانی می شود. اتصال به شبكه اينترنت، هميشه مقصر و علت اصلی در پايين آمدن سرعت كامپيوتر نيست، بلكه خود كامپيوتر، مهمترين علت آن است. تعداد برنامه ها، فايل های قديمی و حتی تنظيمات اشتباه، از دلايل كم شدن سرعت كامپيوتر هستند. 10 نكته مهم ذيل به كامپيوتر شما سرعت می بخشد

استارت سريع!
اگر عمل Shutdown در كامپيوتر درست انجام نشود، كامپيوتر در استارت بعدی، برای اينكه هارد را از لحاظ داشتن خطا يا اشتباه چك كند، با برنامه Scandisk استارت می شود كه مستلزم صرف زمانی طولانی است. برای اينكه از اجرا شدن Scandisk جلوگيری كنيد، به ترتيب زير عمل كنيد:
از منوی استارت بر روی Run كليك كرده و بعد دستور msconfig را اجرا كنيد. سپس قسمت system configuration programs را باز كنيد و در قسمت Register، general كليك كنيد و سپس فرمان “ Scandisk after error by shutdown disabled “ را فعال كنيد. در آخر، همه پنچره ها را با دستور ok ببنديد و ويندوز را دوباره استارت كنيد.

از كار انداختن پخش آهنگ هنگام بالا آمدن سيستم
اگر كامپيوتر شما هنگام بالا آمدن سيستم، آهنگ پخش می كند، در صورتی كه آن را از كار بيندازيد، كامپيوتر سرعت بيشتری خواهد داشت. برای اين كار، به ترتيب از Start/Settings/Control Panel، قسمت Sounds and Multimedia را انتخاب كنيد. پس از آن، پنچره ای باز می شود. در آنجا مشخص شده است كه كدام قسمتها به همراه پخش آهنگ عمل می كنند. قسمتهايی كه با پخش آهنگ همراه هستند، علامت بلند گويی را در كنار خود دارند بر روی قسمتهايی كه می خواهيد پخش آهنگ آنها را غيرفعال كنيد، مارك بزنيد. سپس از منوی Name كه در زير آن قرار گرفته است، دستور None را انتخاب كنيد.

لغو دستور اجرای اتوماتيك برنامه ها
بسياری از برنامه هاهنگام استارت به طوراتوماتيك اجرامی شوند. آيا شما واقعاً به همه آنها احتياج داريد؟ برای اينكه از استارت شدن اتوماتيك اين برنامه ها جلوگيری كنيد، از منوی استارت، Run را انتخاب كرده و سپس دستور msconfig را اجرا كنيد. از طريق Register و بعد “ Auto Start “ قادر نخواهيد بود كه برنامه مورد نياز خود را به صورت مجزا انتخاب كنيد، بلكه فقط می توانيد علامت تيك (P) يا ضربدر (×) را از جلوی برنامه هايی كه نمی خواهيد اجرا شوند، برداريد.

پاك كردن برنامه ها
شما همواره برنامه هايی را از اينترنت Download می كنيد. برای پاك كردن آنها از برنامه Uninstall استفاده كنيد، كه آن را می توانيد به ترتيب از Start/Settings/Control Panel تحت نام Add/Remove Programs پيدا كنيد.
برنامه ای را كه می خواهيد پاك كنيد، مارك بزنيد و بعد بر روی آيكون Add/Remove كليك كنيد. بدين ترتيب، برنامه به طور كامل از كامپيوتر شما پاك می شود


ايميل های قديمی را پاك كنيد
ايميل هايی كه به خصوص با فايل های پيوست شده ( عكس، فيلم و فايل های موسيقی ) ارسال شده اند، سرعت و قدرت كامپيوتر را كاهش می دهند. به همين دليل، تمام ايميل های خود را به طور كامل بررسی كنيد و آنهايی را كه ديگر احتياجی نداريد، پاك كنيد.

Defragment كردن هارد
با دستور Defragment، هارد كامپيوتر خود را مرتب كنيد. خود اين كار، زمان می برد، ولی در عوض، سرعت كامپيوتر شما را بالا خواهد برد. برای اين كار از منوی استارت Programs/Accessories/System tools/Disk Defragmenter را كليك كنيد.
نكته: پس از شروع عمل Defragment، كامپيوتر را به حال خود بگذاريد و هيچ كار ديگری با آن انجام ندهيد.

عكس زمينه را غير فعال كنيد
اين عكسها با وجود همه جذابيتی كه دارند قدرت و سرعت كامپيوتر را كم می كنند. بنابراين، بهتر است كه عكس پيش زمينه را برداريد. برای اين كار با كليك راست ماوس بر روی صفحه Desktop، Properties را انتخاب كنيد و در قسمت Background، دستور None را انتخاب كنيد.

فايل های موقت و آدرس های اينترنتی موجود در حافظه موقت را پاك كنيد
در حالی كه در اينترنت مشغول جستجو هستيد، Browser مثلاً (Internet Explorer) كپی سايت های بازديد شده را بر روی هارد قرار می دهد. اين كار، عمل جستجو را تسريع می كند، اما به تدريج مقدار زيادی اطلاعات جمع می شود كه سرعت كامپيوتر را كم می كند. بنابراين، بهتر است كه اين فايل ها را پاك كنيد. در Browser، از منوی بالای صفحه، Tools و سپس Internet Options را انتخاب كنيد و آن گاه بر روی Delete Files، Delete Cookies كليك كنيد.

كاهش ظرفيت فايل ها و آدرس های اينترنتی كه در كامپيوتر ذخيره می شوند.
پاك كردن هر روز فايل های موقت و آدرس های اينترنتی ، واقعاً اعصاب را خسته می كند. شما می توانيد Cashe خود را طوری تنظيم كنيد كه فقط اطلاعات كمی را بتوانيد ذخيره كنيد.
برای اين كار در Browser، Tools و سپس Internet Option را انتخاب كنيد. در پنجره باز شده بر روی قسمت Settings كليك كنيد. در آنجا قسمت Amount of disk space to use را برابر مقدار 1MB تنظيم كنيد.

روزآمد كردن ويندوز
شركت مايكروسافت به طور مرتب نسخه های update ويندوز خود را برای كاربرانش ارائه می دهد. در نتيجه، قادر خواهيد بود كه درايوها و فايل های جديد را به صورت رايگان Download كنيد. از منوی استارت، قسمت Windows update را انتخاب كنيد. با اين كار، ويندوز نصب شده بر روی كامپيوتر شما update خواهد.

مراقب ویروسها باشيد
بعضی از ويروسها اثر بسيار مخربی بر روی سرعت سيستم شما دارند به همين دليل بايد همواره يک آنتی ويروس قوی را بر روی سيستم خود نصب نمائيد و دقت کنيد داشتن قويترين آنتی ويروس بدون Update کردن آن عملاُ هيچ ارزشی ندارد. به زودی يک ويروس شايع را که اثر بسيارمخربی را بر روی سرعت سيستمها دارد را به شما معرفی مينمائيم.

چگونه يک دختر را بخندانيم؟


قبل از اين که شروع کنم اين رو تذکر بدم که دليلي که اکثر مردها از خندوندن نتيجه مثبت نمي گيرن اينه که سعي مي کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالي که خنده اي که در اينجا مورد نظر ماست خنده ي حاصل از داشتن يک شخصيت با مزست. براي مثال چارلي چاپلين براي خودش يک شخصيت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتي و دست و پا چلفتي در عين حال زرنگ و ... ) شما هم بايد براي خودتون يک شخصيت خلق کنيد که جذاب و خنده دار باشه ولي مطمئنا دست و پا چلفتي مورد نطر ما نيست!


در ادامه ي مطلب با کارهايي که بهتون مي دم مي تونيد يک شخصيت بامزه خلق کنيد و در عين خنده دار بودن جذاب هم باشيد...



تا مي تونيد در مورد مسايل مختلف مربوط به دختر زياده روي کنيد. مثلا يه دختري بهتون ميگه واي چقدر موهام بد شده امشب (داره ناز مي کنه که شما بگيد نه خيلي هم قشنگه)! و شما هم مي گيد: من ني خواستم بروت بيارم ولي آره خيلي بد شده. همونجا احتمالا دختره ميخنده و يک وشگوني ازتون مي گيره و شما هم مي تونيد اينو براش ديگه تا آخره اون شب داستان کنيد و همش بگيد واي همه دارن موهاتو نگاه مي کنن! حالا چي کار کنيم و يا مثلا من خجالت مي کشم با اين موها با تو راه برم و


تا اون جا که مي تونيد سعي کنيد متهمش کنيد مي خواد شمي رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت ديگه ديره و من بايد برم خونه بگيد ولي من باهات نميام و اون مي گه نه گفتم تو بيا گفتم من مي خوام برم خونه و شما هم که انگار کريد مي گيد اي بابا ما هنوز همديگرو درست نميشناسيم و تو مي خواي منو ببري خونت. عجب دور و زمونه اي شده ها و ...


حرفاشو سوء تعبير کنيد. مثلا اگر داشت بهتون مي گفت مثلا با هم شام درست کنيم و برگشت گفت: """"""""بکنيم يا نه""""""""؟
همين حرفشو به شوخي بگيريد.


زيادي لبخند نزنيد و به جوکهاي خودتون نخنديد.


احساساتشو لطيف مسخره کنيد؟ مثلا : مي گه واي واقعا از اينکه مردم بقل دستم سيگار بکشن متنفرم! بگيد: حالا واقعا نسبت به اين کار چه احساسي داري؟


اين ها رو با جوک ها و تيکه هاي با مزه تون قاطي کنيد، حتما نتيجه مي ده

انتخاب جذابترین مردان جهان در سال 2009! (+عکس)

انتخاب جذابترین مردان جهان در سال 2009! (+عکس)

جانی دپ در کنار جرج کلونی و براد پیت تنها کسانی هستند که از طرف این مجله معتبر ...

جانی دپ ستاره 46 ساله هالیوود از طرف مجله پیپل بعنوان جذابترین مرد جهان در سال 2009 انتخاب شد.
جانی دپ در کنار جرج کلونی و براد پیت تنها کسانی هستند که از طرف این مجله معتبر تاکنون دوبار بعنوان مرد جذاب سال انتخاب شدند
در ادامه لیست مردان جذاب سال 2009 این مجله را می‌بینیم.

لیلا اوتادی هم مانند گلشیفته می‌شود؟!! (سینما و تلویزیون)



لیلا اوتادی هم مانند گلشیفته می‌شود؟!!

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیشتر به خاطر بازی در فیلم بید مجنون مجید مجیدی دربین علاقه‌مندان سینما شناخته شده است به تازگی ...

لیلا اوتادی به تازگی پیشنهادی برای بازی در یک فیلم انگلیسی دریافت کرده است.
لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیشتر به خاطر بازی در فیلم بید مجنون مجید مجیدی دربین علاقه‌مندان سینما شناخته شده است به تازگی پیشنهادی برای بازی در یک فیلم انگلیسی دریافت کرده و قرار است در آن با جودلاو همبازی باشد.

علی‌رغم آنکه دست اندر کاران این فیلم انگلیسی با حضور او موافقت کرده اند اما خانم اوتادی عنوان کرده تا مجوز قانونی و کتبی از سوی مسئولان کشور برای حضور دراین فیلم داده نشود دراین فیلم حضور نخواهد یافت.

لیلا اوتادی قرار است دراین فیلم در نقش زن اصلی فیلم بازی کند. در عین حال عنوان شده است که او در حال ادامه رایزنی‌های خود با مسئولان برای کسب اجازه حضور دراین فیلم است.
گفتنی است چندی پیش نیز خبری درباره حضور امین حیایی در یک فیلم هالیوودی منتشر شد که پس از آن هیچگاه خبر جدی و رسمی‌تری از حضور این بازیگر سینمای ایران دراین فیلم هالیوودی منتشر نشد.

دختران دانش آموز ازدواج کنند!! (طنز و جک تصویری)

1388


دختران دانش آموز ازدواج کنند!! (طنز)

حالا اگر دختری درسش خوب نبود اما بروروی قابل‌توجهی داشت (ماشاالله‌) تکلیف چیست؟ ...
خوب است که سازمان ملی جوانان به فکر ازدواج جوان‌ها افتاده ولی علی‌الظاهر الباقی مسئولان محترم هم برای اینکه عقب نیفتند بدجوری جوگیر شده‌اند.
علی‌الظاهر اگر دختر دانش‌آموزی ازدواج کند مدیر مدرسه موظف است او را اخراج کند.

1-حالا اگر دختری درسش خوب نبود اما بروروی قابل‌توجهی داشت (ماشاالله‌) تکلیف چیست؟ آمدیم و هی رد شد و توی مدرسه درجا زد. باید بترشد؟

2-درس بهتر است یا شوهر؟ مسئله این است.

3-آیا واقعآً دختران دبیرستانی ازدواج کرده این‌قدر موجودات خطرناکی به حساب می‌آیند؟

4-اگر یک دختری ازدواج کرد ولی با خواهر دانش‌آموزش در یک خانه زندگی می‌کرد تکلیف چیست؟ آنجا هم بدآموزی دارد یا نه؟

5-چه چیزی ممکن است دانش‌آموز متأهل به دانش‌آموز مجرد یاد بدهد که خودش نداند؟

6-آیا مسئولان آموزش و پرورش در ایران زندگی می‌کنند؟

در خبر آنلاین خواندم که دکتر زکریا یا زرلو رئیس آموزش و پرورش استان تهران ضمن این سنت‌شکنی گفته است: «ازدواج دختران دانش‌آموز را توصیه می‌کنم».
خوب است که سازمان ملی جوانان به فکر ازدواج جوان‌ها افتاده ولی علی‌الظاهر الباقی مسئولان محترم هم برای اینکه عقب نیفتند بدجوری جوگیر شده‌اند. عن‌قریب است که شاهد موارد زیر باشیم:

مورد اولعاقد: عروس خانوم وکیلم؟
خواهر عروس: عروس رفته عروسکشو بخوابونه.
عاقد: برای بار دوم، عروس خانوم وکیلم؟
خواهر عروس: عروس رفته پلی‌استیشن بازی کنه.
عاقد: برای بار سوم، عروس خانوم وکیلم؟
خواهر عروس: اوا خاک‌برسرم! به خدا آبجیم راضیه فقط یک کم صبر کنید مادرم پوشکشو عوض کنه، الان میاد.

مورد دوم
پدر داماد: خب دخترم بالاخره عروس گلم میشی یا نه؟
عروس گل: اگر پسرتون قول بده مشقامو برام بنویسه، شبام جاشو خیس نکنه، با اجازه خانوم قلی‌پور معلم مهربون کلاس دوم ب دبستان «گل‌های شادی»، بعله.

قسمنهای پایانی سریال ویکتوریا جلوتر از شبکه فارسی ۱ از شبکه ... (فیلمها و برنامه جالب کانالها)



ویکتوریا و انریکه



قسمنهای پایانی سریال ویکتوریا را در آذر ماه ۸۸ در شبکه باکو زبان Space tv نگاه کنید


سریال ویکتوریا در اورپا سریال بسیار محبوبی بوده و در مدتی که در اسپانیا پخش میشد بیشترین بیننده رو داشت و حالا چند ماهی میشه که از شبکه Farsi 1 داره پخش میشه. و بین ایرانیها هم جایگاه خوبی پیدا کرده. هر چند که اصلا با فرهنگ ما جور در نمیاد.ولی مردم ما سریال متفاوتی رو که قبلا با دوبله فارسی هیجا ندیده بودن رو دارن تجربه میکنند و برای همین بین ما ایرانی بیشتر محبوب شده.



این سریال طول و دراز در باکو هم داره پخش میشه که خب دوبله خیلی بدی داره و صد رحمت به دوبله فارسی 1 خودمان. ولی به هر حال خیلی جلوتر از شبکه فارسی 1 هستش و روایت دو سال بعد رو داره نشون میده که بچه پائولا به دنیا اومده و نزدیک دو سالشه و انریکه و ویکتوریا دوباره با هم زندگی میکنند و جرانیمو هم در شهر مادرید اسپانیا هستش و معلوم نیست چرا از ویکتوریا جدا شده . البته تا به اینجای داستان ( چون در آخر فیلم به هم می رسند )

یادم رفت که بگم قیافه همه این بازیگرها یه جوری تغییر کرده و برای کسانی که این سریال رو دنبال میکنند جالب خواهد بود.


ماهواره : Express-AM1 @ 40° East ( نزدیک ترکست )

شبکه : Space TV

فرکانس : 11159 . 3333 V

زمان پخش سریال ویکتوریا از شبکه Space tv

هر روز ساعت هفت شب و تکرار ده و نیم صبح فرداش

قسمتهای آخر سریال رو داره نشون میده


سریال ویکتوریا


آلبوم جدید رضا صادقی با نام یکی بود یکی نبود منتشر شد+دموی آلبوم (موزیک و موزیک ویدیو)


این آلبوم را از هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه های عرضه محصول

در سرتاسر کشور به صورت اورجینال تهیه کنید.


چه تو قصه چه حقیقت یکی بود یکی نبود

این جدایی های مبهم کار دنیای حسوده





....

من دموی آلبوم رو گوش کردم فوق العادست مثل همیشه


( دموی آلبوم با رضایت صاحب و ناشر اثر جهت دانلود قرار داده شده است )

دانلود دموی آلبوم در یک فایل زیپ Rapidshare Directlink


آلبوم جدید رضا صادقی به نام یکی بود یکی نبود منتشر شد . دموی آلبوم با رضایت صاحب و ناشر اثر جهت دانلود قرار داده شده است | Exclusive |



01 Mikham Toro.mp3
02 Be To Madyoonam.mp3
03 Jadoo.mp3
04 Khodaro Che Didi.mp3
05 Aghoshe To.mp3
06 Shahzadeh.mp3
07 Yeki Bood Yeki Nabood.mp3
08 Zende Bash Eshgh.mp3
09 Mah Garde Halghehaa.mp3
10 Royaye Darya.mp3
11 Marg O Zendegi.mp3
12 Baram Doa Kon.mp3

13 Noghte Sare Khat.mp3



دوستان یادتون نره آلبومو ارجینال تهیه کنید / لذتش بیشتره به خدااااااااا

امكانات جديددرسرويس گوگل ترجمه

امكانات جديددرسرويس گوگل ترجمه
جام جم آنلاين: گوگل سه عملكرد جديد را در سرويس ترجمه خودکار متن و صفحه وب عرضه کرد و تعداد زبانهاي موجود در اين سرويس را از 42 به 51 زبان رساند.

ترجمه فوري يکي از قابل توجه ترين مشخصه هايي است که سرويس "گوگل ترجمه" عرضه مي کند. اين سرويس به کاربر اجازه مي دهد که با نوشتن يک متن آن را به طور خودکار به زبان مورد نظر خود ترجمه کند. هر چند اين ترجمه چندان دقيق نيست اما مي تواند اطلاعاتي را براي درک مفهوم کلي متن ارائه کند.

اکنون گوگل ترجمه برخي از عملکردهاي خود را در خصوص زبانهاي غير لاتين بهبود بخشيده است به طوري که از اين پس مي تواند حروف چيني را به حروف انگليسي تبديل کند، درحالي که زبان متن همچنان چيني است.

اين عملکرد در حال حاضر براي زبانهاي فارسي، عربي و هندي در دسترس نيست. با وجود اين، عکس اين عملکرد يعني تبديل کلماتي که به اين زبانها اما با خط انگليسي نوشته اند به حروف اصلي زبان وجود دارد. براي مثال اين سرويس جديد به کاربراني که صفحه کليد فارسي در اختيار ندارند کمک مي کند که کلمات فارسي را با حروف انگليسي بنويسند و سپس با فشار دادن تنها يک کليد متن نوشته شده را با حروف فارسي دريافت کنند.

اين سرويس همچنين مي تواند تلفظ صحيح کلمات اين زبانها را بيان کند. اين ويژگي به فرد فارسي زباني که در خارج از ايران زندگي مي کند و بر تلفظ کلمات فارسي تسلط ندارد، کمک مي کند.

براساس گزارش PC World، سرويس جديد گوگل ترجمه همچنين براي غيرانگليسي زبانها برنامه ترجمه با تبديل متن به صدا را عرضه کرده است. به طوري که اگر کاربر از يک زبان غير انگليسي بخواهد متني را به انگليسي ترجمه کند، گزينه "گوينده" نمايان مي شود که مي تواند متن ترجمه شده به زبان انگليسي را با صداي بلند بخواند.

مهر



دانلود سریال کره ای سه پدر و یک مادر

دانلود سریال کره ای سه پدر و یک مادر


نام كره ای: One Mom and Three Dads
نام فارسی: سه پدر و یك مادر
سبك: كمدی - عاشقانه
تعداد: ۱۶ قسمت
پخش از شبكه: KBS2
سال پخش: 2008
بازیگران:
jo hyun jae
Eugene
Jae Hee
Shin Sung Rok
خلاصه داستان: داستان سریال از این قرار است كه زن و شوهری بچه دار نمیشوند كه مشكل از مرد میباشد. این مرد به ناچار از دوستانش برای اینكار كمك میگیرد (به شكلی كه خودتون ببینید بهتره)!
بر اثر ماجرایی این مرد میمیرد اما بچه آنها بدنیا میاید و دوستان آن مرد در یك سی دی دوستشان را میبینند كه خطاب به بچه اش گفته پدر واقعی او دوستانش میباشد! آنها حسابی در شك میفتند كه پدر اصلی بچه كیست؟! و اینجاست كه داستان وارد فاز اصلی آن میشود و حسابی شما را میخنداند. هر كدام از این سه دوست فكر میكنند پدر اصلی هستند و ماجراهایی اتفاق میفتد كه بهتر میبینم خودتان ببینید و به این سه پدر بخندید!


ِدانلود



دانلود سریال کره ای شب به شب

دانلود سریال کره ای شب به شب


خب اونايي كه سم سون رو دوست داشتن ميتونن دوباره تو اين سريال ببيننش.

نام سريال:When It's At Night

نام هاي ديگر:Everyday Night / When Night Comes / Night After Night

ژانر:کمدي , عاشقانه

محصول:MBC

تعداد قسمتها :17

شبکه :ام بي سي mbc

خلاصه سريال
"کيم بوم سانگ" (با بازي لي دونگ گان) يه استاد دانشگاه هنره که به دليل کمبود ارتباط با خانواده اش بيشتر به کارش فکر مي کنه..اون در زمينه باستان شناسي تخصص به دست مياره و خيلي دلش مي خواد تو دنيا معروف بشه
"هو چو هي" (با بازي کيم سونا) به عنوان مدير بخش دزدي هاي فرهنگي کار مي کنه تا بتونه پدرش رو پيدا کنه..پدر اون آدمي بوده که خيلي به فرهنگ احترام ميذاشته و آثار باستاني رو نگهداري ميکرده و اينجور چيزا که به مدت 7 سال گم شده
محور اصلي اين سريال در مورد مسائل فرهنگي يه کشوره که با عشق و طنز در آميخته ميشه.
بازيگران اصلي
Kim Sun Ah در نقش Heo Cho Hwi
Lee Dong Gun در نقش Kim Bum Sang
Kim Jung Hwa در نقش Wang Joo Hyun
Lee Joo Hyun در نقش
Kang Shi Wan

ِدانلود





دانلود سریال کره ای عشق من سام سون



سريال عشق من سام سون را به عنوان يك فوق سريال بينظير زيبا فوق العاده محبوب و دوستداشتي تقديمتان ميكنيم. اين سريال بشدت در ميان مردم كره و بسياري از كشورهاي آسيايي محبوب است و جايزه هاي مختلف جشنواره هاي كره اي را بدست آورده است. ليست جوايزي كه اين سريال برده در اين پست براي شما توضيح داده شده كه بدانيد با يك سريال بينهايت زيبا ديدني و محبوب طرف هستيد.اين سريال همراه با زيرنويس فارسي قابل اجرا بر روي كامپيوتر و قابل اجرا بر روي دي وي دي پلايرهاي خانگي تقديمتان ميكنيم. اين سريال بينظير را به تمام دوستداران سريالهاي كره اي پيشنهاد ميكنيم از ديدن آن لذت خواهيد برد.

ِدانلود




دانلود سریال همسر یا دردسر

خلاصه داستان :این سریال عاشقانه ولی سرشار از خنده رابه تمامی دوستان پیشنهاد میکنیم . داستان این سریال جذاب درباره خانوم پولدار و بسیار مغروری است که هیچ کس حتی همسر او دل خوشی از این زن خودخواه ندارد تا اینکه در حادثه همه فکر میکنند که او مرده ولی .....

همسر يا دردسر (به کره‌ای: 환상의 커플) (به انگلیسی: Couple or Trouble) نام یک سریال درام-کمدی ساخت کره‌جنوبی است. این مجموعه تلویزیونی از تاریخ ۱۴ اکتبر تا ۳ دسامبر ۲۰۰۶ از شبکه ام‌بی‌سی کره پخش شد و هم‌اکنون از شبکه فارسی‌زبان فارسی۱ درحال پخش است. مفهموم درست نام سریال همسر خیالی است که در حال حاضر به نام همسر یا دردسر مشهور شده است .

جوایز :

* درام سال 2006 ام بی سی
* جایزه بازیگر برتر ام بی سی سال 2006 به هان یه سئول
* جایزه بهترین زوج هنری ام بی سی سال 2006 به اوه جی هو و هان یه سئول
* جایزه شهرت مردمی ام بی سی سال 2006 به هان یه سئول
* جایزه شهرت مردمی ام بی سی سال 2006 به اوه جی هو
* نامزد بهترین هنرپیشه ام بی سی سال 2006 به اوه جی هو


ِدانلود



دانلود فیلم سینمایی درباره الی

دانلود فیلم سینمایی درباره الی


دانلود فیلم سینمایی درباره الی با لینک مستقیم برای اولین بار ، پیشنهاد می کنیم حتما دانلود کنید.
خلاصه داستان: روایت سفر سه روزه چند خانواده که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده اند، بهانه این سفر بازگشت کوتاه مدت دوست قدیمی شان احمد از آلمان است. در این سفر سپیده ، الی... را که معلم مهدکودک دخترش است دعوت کرده تا شاید زمینه ساز آشنایی او با احمد شود، اما ناپدید شدن الی... در روز دوم سفر به همه سرخوشی ها رنگ دیگری می دهد ...


کارگردان: اصغر فرهادی

موضوع: اجتماعی


بازیگران: گلشیفته فراهانی ، ترانه علیدوستی ، شهاب حسینی ، مریلا زارعی ، مانی حقیقی ، پیمان معادی

خلاصه داستان: روایت سفر سه روزه چند خانواده که برای گذراندن تعطیلات به شمال کشور سفر کرده اند، بهانه این سفر بازگشت کوتاه مدت دوست قدیمی شان احمد از آلمان است. در این سفر سپیده ، الی... را که معلم مهدکودک دخترش است دعوت کرده تا شاید زمینه ساز آشنایی او با احمد شود، اما ناپدید شدن الی... در روز دوم سفر به همه سرخوشی ها رنگ دیگری می دهد ...

توجه : در صورت خرابي لينک آن را به ما گزارش دهيد و بعد از 24 ساعت مجددا اقدام به دانلود بفرماييد.

کیفیت مناسب

P . A . R . T . 2

SERVER 2

P . A . R . T . 1

P . A . R . T . 2


کیفیت عالی

P . A . R . T . 2

SERVER 2

P . A . R . T . 1

P . A . R . T . 2

مسافر چاقی که روی صندلی هواپیما جا نشد، سوژه شد! (+عکس)

رسانه‌های ایالات متحده آمریكا اعلام كردند: چاقی و اضافه وزن بسیار زیاد برخی از مسافران معضل بسیار عجیبی برای شركت‌های هوایی در این كشور به وجود آورده است. به طوری كه اكثر این مسافران بر روی صندلی‌های هواپیماها جا نمی‌شوند!
یكی از روزنامه‌های آمریكا نوشت: بر اساس یك تصویر گرفته شده از یك مسافر چاق كه مسافر یكی از شركت‌های هوایی در این كشور بود، مشخص شد كه این فرد به دلیل اضافه وزن بسیار زیادش قادر نیست بر روی صندلی جا شود و خود را به سختی بر روی صندلی هواپیما جا كرده است.
شبكه گزارش شبكه خبری فاكس نیوز آمده است: این تصویر كه توسط یكی از مسافران این شركت هوایی گرفته شده است، در اكثر وب سایت‌ها، وبلاگ‌ها و چند روزنامه‌ در آمریكا منتشر شده و به این مساله اشاره دارد كه این شركت‌های هوایی هیچ راهكاری برای این افراد بسیار چاق و دارای اضافه وزن ندارند.
به گزارش این شبكه خبری، چنین مساله پیش پاافتاده‌ای بسیار خنده‌دار و مضحك است و شركت‌های هوایی آمریكا باید برای حل این مساله و اختصاص یك جایگاه مخصوص برای افراد چاق و دارای اضافه وزن فكری كنند.

عکس : پدر محمد خاتمی


Farsihub

زمان بندي دقيق براي آميزش حاملگی


اگر بخواهم حامله شوم، چه زماني براي آميزش بهتر از ساير اوقات است؟
براي حامله شدن، زمان بندي دقيق بيشتر از هر چيز ديگري اهميت دارد. اسپرم مي تواند دو تا سه روز زنده بماند، اما تخمك فقط 12 تا 24 ساعت زنده خواهد ماند. براي افزايش احتمال حامله شدن، بايد در حوالي زمان تخمك گذاري، بيشتر از يكبار آميزش داشته باشيد. همچنين نزديكي يك تا دو روز پيش از تخمك گذاري و سپس انجام آميزش مجدد در روز تخمك گذاري نيز مناسب است. در اين حالت، احتمالا تعداد بيشتري از اسپرمهاي سالم در لوله هاي فالوپ، آماده رها شدن تخمك خواهند بود.

البته، زمان دقيق رها شدن تخمك در خانمها، مشخص نيست و به طول دوره قاعدگي آنها بستگي دارد. تخمك گذاري در خانمها معمولا 14 روز پيش از آغاز پريود بعدي انجام مي شود. دقت كنيد كه اين زمان، بر خلاف باور عموم، دقيقا در وسط دوره ماهيانه آنها قرار ندارد. اگر دوره شما 28 روزه باشد (كه متوسط سيكل قاعدگي در خانمها همين مدت است)، آنگاه مي توان گفت كه تخمك گذاري تقريبا در وسط دوره انجام مي شود. اما اگر مثلا دوره شما 35 روزه باشد، تخمك گذاري در روز بيست و يكم انجام خواهد شد، نه روز هفدهم كه وسط دوره است.

چگونه مي تواتم بفهمم كه در حال تخمك گذاري هستم؟
برخي از خانمها متوجه تخمك گذاري مي شوند و برخي ديگر، تغيير خاصي را مشاهده نمي كنند. اگر به فكر بارداري هستيد، دوره ماهيانه خود را براي چند ماه متوالي زير نظر بگيريد. برخي از نشانه هاي ظريف تخمك گذاري عبارتند از:

حساس شدن پستان ها
درد خفيف در ناحيه پايين شكم
افزايش ترشحات واژن و تبديل شدن اين ترشحات به ماده اي شبيه به سفيده تخم مرغ.
اندكي افزايش (در حدود 0.4 تا 1 درجه) در دماي پايه بدن يا BBT: شما مي توانيد دماي بدن خود را هر روز صبح پيش از آنكه از رختخواب خارج شويد اندازه گيري كنيد؛ اين افزايش دما، دو روز پس از تخمك گذاري صورت مي گيرد. در صورتي كه نمودار دماي بدن خود را به مدت چند ماه ترسيم كنيد، مي توانيد زمان تقريبي تخمك گذاري را پيش بيني كنيد.
اگر پريودهاي من منظم نباشند، حامله شدن برايم سخت تر خواهد بود؟
اكثر خانمها 12 بار در سال پريود مي شوند، اما برخي از آنها ممكن است كمتر پريود شده يا حتي اصلا پريود نشوند. استرس، تمرينهاي سنگين ورزشي، افزايش يا كاهش شديد وزن و مواردي ديگر، از جمله عواملي هستند كه مي توانند بر پريود شما اثر بگذارند. هر چقدر پريود شما نامنظم تر باشد، تشخيص زمان دقيق تخمك گذاري مشكل تر مي شود. در صورتي كه زمان تخمك گذاري را در چند ماه متوالي زير نظر بگيريد، مي توانيد چند روزي را كه بيشترين احتمال حامله شدن وجود دارد، تشخيص دهيد.

فرض كنيد سه دوره متوالي شما به ترتيب 28، 21 و 32 روزه باشد. سيكل قاعدگي خود را براي چند ماه متوالي در نظر گرفته و يادداشت نماييد. سپس عدد 17 را از كوتاهترين دوره ماهيانه، و عدد 11 را از طولاني ترين دوره ماهيانه كم كنيد. تعداد روزهاي مابين اين دوعدد، روزهايي هستند كه احتمال باردار شدن شما در آنها بيشتر از ساير روزها است. اگر دوره هاي شما نامنظم بوده و بيشتر از 35 روز نيز طول مي كشند، با يك متخصص مشورت نماييد تا علت اين بي نظمي را مشخص كند. علت آن مي تواند يكي از موارد زير باشد: سندرم تخمدان پلي كيستيك يا PCOS يا به زبان ساده تر كسيت تخمدان، اختلال عملكرد تخمدان، اختلال تيروئيد، كاهش وزن شديد، يا افزايش ميزان پرولاكتين.

آيا ممكن است آميزش را امتحان كنيم تا ببينيم حاملگي اتفاق مي افتد يا نه؟
مسلما لازم نيست كه هر روز دماي بدن خود را اندازه گيري كرده يا موارد متعددي را يادداشت كنيد. حتي رسيدن به اوج لذت جنسي نيز براي حامله شدن لازم نيست. حداقل دو بار در هفته آميزش داشته باشيد، شايد شانس به كمك شما بيايد.
سلامت نیوز

اجرای نمایش خیابانی قتل ندا آقا سلطان + عکس


در ابتداي اين تئاتر خياباني يكي از دانشجويان به عنوان مجري شبكه bbc فارسي به ايفاي نقش پرداخت. سپس يكي ديگر از دانشجويان در نقش مامور سازمان جاسوسي انگليس MI6 ماموريت آرش حجازي براي قتل ندا آقا سلطان را تشريح كرد.
وي با دادن مبالغ،‌ اسلحه و بيان نحوه ماموريت آرش حجازي و همچنين دادن بليت رفت و برگشت به ايران، حجازي را براي انجام ماموريت روانه ايران كرد.
در قسمت بعدي اين تئاتر، دانشجويي كه نقش آرش حجازي را بازي مي‌كرد و چهره خود را با تصوير اين فرد پوشانده بود، نحوه قتل نداآقا سلطان را به يكي از همكارانش توضيح داد.
قسمت بعدي اين تئاتر صحنه قتل ندا آقا سلطان بود. آرش حجازي با حضور در كنار نداآقا سلطان وي را عليه جمهوري اسلامي و سر دادن شعار تحريك كرده و وي را به گوشه‌اي از محل قتل راهنمايي مي‌كرد. همكار وي نيز در اين زمينه او را به اين كار تشويق مي‌كرد و بعد از آن نيز هنگامي كه ندا آقا سلطان در حال شعار دادن بود، همكار آرش حجازي از پشت سر وي با اسلحه‌اي كه در پيراهن خود پنهان كرده بود، پشت سر ندا آقا سلطان را مورد هدف گلوله قرار داد و وي را به قتل رساند و بعد از آن سوار بر وسيله نقليه خود، از محل دور شد.
در قسمت بعدي آرش حجازي با حضور در محل قتل با ايجاد سر و صدا و هياهو مردم را به سمت خود و جنازه ندا سوق داد و شروع به سردادن شعارهايي عليه جمهوري اسلامي كرد.

اجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطاناجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطان

اجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطان

اجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطان

اجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطان

اجراي نمايش شبيه سازي قتل ندا آقا سلطانتجمع دانشجويان در مقابل سفارت انگليس

گزارش تصويری از جشن اخراجی‌ها

مراسم تقدیر از عوامل تولید فیلم‌های سینمایی «اخراجی‌ها» با حضور وزیر ارشاد، هنرمندان و مردم علاقمند در تالار بزرگ کشور برگزار شد...
ده‌نمكی و رشيدپور در جشن «اخراجی‌ها»
فروزنده و لرستانی در جشن «اخراجی‌ها»
جلال پيشواييان در جشن «اخراجی‌ها»
كاسه‌ساز و شريفی‌نيا در جشن «اخراجی‌ها»
لرستانی، شريفی‌نيا، فروزنده و شريفی نيا در جشن «اخراجی‌ها»
مجيد مظفری در جشن «اخراجی‌ها»
كاسه‌ساز، نواب‌صفوی و پرچمی در جشن «اخراجی‌ها»

بازیگران سینمای هند در جشنواره مد و زیبایی

هر سال در کشور هند جشنواره مد و زیبایی Cosmopolitan برگزار می شود ولی امسال با حضور بازیگران محبوب سینمای هند باعث جذابیت خاصی شد.در این جشنواره بازیگرانی همچون:شاهرخ خان,دیپیکا بادیوکونه,کاترینا کیف,ریتش دشموک و سمیرا ردی شرکت کرده بودند.

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan



بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

عکس های شاهرخ خان

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

بازیگران سینمای هند

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

عکس هندی

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

هندی

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

عکس های بازیگران زن و مرد هندی

بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan
بازیگران سینمای هند در جشنواره Cosmopolitan

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics