دانگل چیست ؟

دانگل چیست ؟

d
دانگل ها جدای از مدل و مارکشان همگی یک هدف را دنبال می کنند ،آن هم بازگردن یا دکود کردن شبکه های ماهواره ایست.دانگل ها تا به حال نتوانسته اند به خوبی و ۱۰۰% نیاز کاربران را برطرف کنند به خاطر چند دلیل :

۱- دانگل ها داری هیچ گارانتی زمانی از طرف شرکت سازنده و فروشنده ندارندد ، یعنی اینکه یک دانگل در تاریخ ۱۷ اسفند ساخته شده و سرویس این دانگل از ۱ فروردین بر روی ماهواره W6 یا هر ماهواره دیگری فعال می شود . این دانگل ۱ ماه بعد به دست فروشنده میرسد و شما یا مشتری ۴ ماه بعد اطلاع پیدا میکنید که یک همپین وسیله ای وجود دارد و اقدام به خرید میکنید و وقتی از فروشنده میپرسید سرویس این محصول تا چه تاریخی پابرجاست به شما جواب میدهد ۱ سال . بله یک سال از شروع سرویس که ۱ فروردین میباشد نه موقع خرید که ۵ ماه گذشته است.این مربوط به گارانتی فروشنده اما گارانتی سازنده خیلی بدتر از قضیه فروشنده میباشد ،به خاطر اینکه دانگل ها همیشه ۱ ماه خوب کار کردند ۲ ماه قطع بودند ۹ ماه بد کار کردند.این موضوع هم بر میگردد به پشتیبانی شرکت سازنده که آن هم وقتی به سود خود میرسند دیگر همه چی یادشان میرود.

۲-همیشه یک دیش یا یک جهت با مقدار زیادی سیم باید و جود داشته باشد تا شما بتوانید از دانگل استفاده کنید.

۳-هر چند وقت یک بار نرم افزار یا به قول معروف آپگرید جدید برای دانگل ها بیرون می آید که باعث قطع شدن سرویس و کانال ها می شود. که این امر مستلزم آن است که شما باید با فروشنده تماس گرفته و آن را از قطع شدن کانال ها مطلع سازید تا اینکه فروشنده به شما بگوید دانگل باید آپگرید شود.و روز از نو روزی از نو.

اما از حق نگذریم باید گفت اگر نخواستید از دانگل به عنوان یک مبدل استفاده کنید میتوانید دانگل را به عنوان یک رسیور مستقل استفاده کنید.که باز این امر مستلزم آپگرید دانگل می باشد.

0 نظرات:

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics