جوک جديد 2

جوک جديد 2

يه روز يه مامانه برايه بچش لالايي ميخونده پس از يه ربع بچه ميگه مامان خفه شو ميخوام بخوابم

به ترکه ميگن عجب مملکت خر تو خري داريم ميگه آره بابا من ? بار رفتم سربازي هيچکي نفهميد

به تركه ميگن نظرت راجع به گل چيه ؟ ميگه همان آيس که در قرآن آمده ''گل هو الله احد

لره ميميره وصيت ميکنه من نماز قضا ندارم ولي برام 40 سال وضو قضا بگيرين

دختر رشتيه دير مي ياد خونه باباش مي گه:تا حالا کجا بودي؟مي گه:بهم تجاوز کردن.باباش مي گه:تجاوز نيم ساعت بقيش کجا بودي؟

|||||

غضنفر به تاكسي ميگه آقا چند ميگيري منو برسوني به راه آهن؟ راننده ميگه 1000 تومن . غضنفر ميپرسه واسه چمدونام چند ميگيري؟راننده ميگه هيچي. غضنفر ميگه پس چمدونام رو ببر من هم اومدم

اگر برق وجود نداشت, مجبور بوديم تلويزيون را با شمع تماشا کنيم(در ترک بودنش شک نکن)!

|||||

غضنفر از تاکسي پياده مي شه درو محکم مي بنده مي گه پدر سگ خودتي. راننده مي گه من که چيزي نگفتم. غضنفر مي گه بعدا که مي گي

تركه باباش رو مي‌كشه؟ ميپرسن چر باباتو كشتي ميگه اين هفته هاي آخر به مامانم با چشم بد نگاه مي‌كرد

غضنفر مي ره مکه بعد داشته برعکس همه طواف مي کرده، بهش ميگن هي چرا داري برعکس طواف مي کني، ميگه : شما از اون ور دنبالش کنيد من از اين ور مي گيرمش

هواپيما داشت سقوط مي کرد همه جيغ ميزدن بجز ترکه ازش پرسيدن چرا ساکتي گفت مال بابام که نيست به زار سقوط کنه

رفيق ترکه ماه رمضوني بهش ميگه سحر صدات کنيم؟ ميگه نه همون غلامرضا خوبه

يکي افتاده بوده به جونه يه ترکه هي ميزدتش هي ميگفت نادر ميکشمت ميکشمت... يکي مياد ميگه آقا چه خبره هي داري اين رو ميزني ؟ ترکه با خنده ميگه ول کن بابا بذار بزنه من که نادر نيستم


0 نظرات:

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics