انتقال یاهو ۳۶۰ به یاهو پروفایل و وردپرس!

شرکت یاهو تصمیم گرفته است سرویس یاهو ۳۶۰ خود را تا ۱۳ جولای ۲۰۰۹ که برابر است با دوشنبه ۲۲ تیر ۸۸ تعطیل کند و به استفاده کنندگان این سرویس اخطار داده است که تا این تاریخ مهلت دارند از اطلاعت خود پشتیبان تهیه کنند و یا اطلاعات خود را به سرویس به ظاهر جدید این شرکت یعنی یاهو پروفایل منتقل کنند!
این اقدام شرکت یاهو جای تامل دارد که چرا بدون هیچ اخطاری تصمیم به حذف این سرویس گرفته است و به چه دلیل تنها یک ماه برای گرفتن پشتیبان و انتقال داده ها به استفاده کنندگان فرصت داده است.

در درجه اول لازم است بدانید که شرکت یاهو اطلاعت حساب ۳۶۰ شما را بطور خودکار به سرویس پروفایل منتقل نمی کند و شما باید خودتان اطلاعات را منتقل کنید! پس شما باید از اطلاعات خودتان تا تاریخ ۲۲ تیر ۱۳۸۸ پشتیبان تهیه کنید (پیشنهاد می کنم امکان ارسال پیام و … در ۳۶۰ را برای همه کابران و دوستان خود ببندید و سپس از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید).
مراحل انتقال به یاهو پروفایل به صورت زیر است:
به آدرس پروفایل یاهو بروید. و مراحل را طی کنید. در صفحه اول چنانچه قبلا در پروفایل یاهو حساب نداشته اید پنجره تنظیمات حساب باز خواهد شد.

یاهو پروفایل

یاهو پروفایل

پس از پر کردن اطلاعات روی دکمه ادامه کلیک کنید و در پنجره بعد سایر اطلاعات را تکمیل کنید.

پیوفایل یاهو

پیوفایل یاهو

صفحه پروفایل یاهو شما در آینده قابل ویرایش میباشد.
در این مرحله شما باید از اطلاعات وبلاگ خودتان در ۳۶۰ یاهو پشتیبان تهیه کنید. اطلاعات پشتیبان را میتوانید در سیستم بلاگ جدید یاهو در پروفایلتان وارد کنید یا تمام نوشته ها را به سوریسهای دیگر مانند وردپرس منتقل کنید. برای پشتیبان گیری و یا انتقال اطلاعات به یاهو پروفایل به این آدرس بروید.
چنانچه قصد دارید اطلاعات وبلاگ ۳۶۰ شما به پروفایل یاهو شما منتقل شود در این صفحه روی دکمه move my blog to my profile کلیک کنید. و چنانچه مایلید از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید و وبلاگ خود را به سرویسهای دگر مانند وردپرس منتقل کنید روی لینک prepare my download کلیک کنید.
بعد از چند دقیقه یک ایمیل از یاهو دریافت خواهدی کرد که اعلام میکند اطلاعات شما با موفقیت به پروفایل شما منتقل شده است و یا لینک دانلود پشتیبان برای انتقال به وردپرس را در اختیار شما قرار میدهد.

برای انتقال وبلاگ ۳۶۰ خود به وردپرس پس از پشتیبان گیری از اطلاعات به این آدرس بروید.

در این صفحه ابتدا یک اکانت برای خودتان در سایت وردپرس درست کنید و چنانچه در سایت وردپرس عضو هستید به حساب خود وارد شوید.
سپس روی لینک Sign up کلیک کنید.
و در صفحه بعد اطلاعات وبلاگ جدید خود را وارد کنید.اطلاعات شامل نام دامنه یا زیر دامنه شما و عنوان بلاگ و زبان بلاگ شما است که در این قسمت میتوانید زبان فارسی را نیز انتخاب کنید. و بلاخره در Privacy مشخص کنید که آیا بلاگ شما در موتورهای جستجو قابل جستجو باشد یا خیر. و روی ایجاد بلاگ کلیک کنید.
پس از اینجاد موفقیت آمیز وبلاگ شما در وردپرس روی لینک import your Yahoo! 360 content کلیک کنید و رمز عبور و پسورد حساب وردپرس خود را وارد کنید. سپس فایل پشتیبان وبلاگ خود را از روی کامپیوتر خود انتخاب و روی دکمه فرستادن فرستادن پرونده و درون ریزی آن کلیک کنید. در صفحه بعد مشخص کنید که نویسندگان وبلاگ ۳۶۰ شما در وردپرس با چه نام کاربری شناخته شوند. چنانچه همه مراحل را درست انجام داده باشید بلاگ ۳۶۰ شما با همه پستها به وردپرس منتقل شده است.

0 نظرات:

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics