تهیه فیلم غیراخلاقی از همسر برای اخاذی

یک ماه قبل، پس از جدایی‌امان، شوهر سابقم را در خیابان دیدم، او مرا به بهانه این که مادرش بیمار است و دوست دارد از او عیادت کنم، فریب داد و به خانه‌اش برد.

مرد معتاد که به انگیزه اخاذی از همسر سابقش، او را به بهانه دیدار با خانواده‌اش، به خانه‌اش دعوت کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در یکی از محله‌های کرج دستگیر شد.

به گزارش «جام‌جم»، ماجرای این حادثه تلخ 2هفته قبل هنگامی فاش شد که زن جوانی به شعبه نهم دادیاری دادسرای امور جنایی کرج رفت و از پسرعموی خود به اتهام اخاذی با سوءاستفاده از فیلم سیاه شکایت کرد.

زن شاکی در اظهاراتش به دادیار انصاف‌دوست، گفت: چندی پیش، به عقد موقت پسرعمویم درآمدم و زندگی مشترکم را با او آغاز کردم، اما از چند ماه قبل، متوجه تغییر رفتارهای وی شدم، به بررسی این اوضاع پرداختم که معلوم شد وی به مواد مخدر (کراک) اعتیاد دارد و این موضوع را از من پنهان کرده است. وقتی به اعتیاد او پی بردم، با او مشاجره کردم و سرانجام پس از چند هفته، به طور توافقی جدا شدیم. یک ماه قبل، پس از جدایی‌امان، شوهر سابقم را در خیابان دیدم، او مرا به بهانه این که مادرش بیمار است و دوست دارد از او عیادت کنم، فریب داد و به خانه‌اش برد.

اخاذی سیاه از سوی مرد شرور

متهم ادامه داد: دقایقی بعد از حضورم در آن منزل، زن‌عمویم را صدا زدم، ولی خبری از او نشد، به پسرعمویم اعتراض کردم و قصد فرار داشتم که راهم را سد کرد و با زندانی کردن من در یکی از اتاق‌ها، مرا با زور و تهدید مورد آزار و اذیت قرار داد و با گوشی تلفن همراه از من فیلمبرداری کرد. هرچه گریه و التماس می‌کردم، مرا رها کند، فایده‌ای نداشت.

شاکی افزود: چند روز پس از حادثه، طی تماس تلفنی، تهدیدم کرد که اگر پولی به او نپردازم، فیلم تهیه شده از مرا به خانواده‌ام ارسال می‌کند و بعد آن را در محل زندگی‌ام و دیگر محله‌های دیگر پخش می‌کند و آبروی‌امان را می‌برد. از ترس این که به خانواده‌ام آسیب نرسد، ناچار به سکوت شدم و هربار مبالغی به او پرداخت می‌کردم، تا این راز سیاه فاش نشود و هر مرتبه از او می‌خواستم فیلم سیاه را از گوشی تلفن همراه خود حذف کند، اما بی‌فایده بود و او در هر ملاقات، مبالغی بیشتری از من درخواست می‌کرد، تا این که عاقبت این ماجرای تلخ را با خانواده در میان گذاشتم و در نهایت تصمیم گرفتیم در دادسرا شکایت کنیم تا شاید مرد شرور دستگیر شود.

پس از شکایت این زن، دادیار انصاف‌دوست دستور ویژه‌ای را در این خصوص صادر کرد و جستجوی کارآگاهان جنایی اداره آگاهی استان تهران برای یافتن شرور اخاذ آغاز شد تا سرانجام هفته گذشته وی در محل زندگی‌اش در یکی از محله‌های کرج شناسایی و دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس مورد بازجویی قرار گرفت و اتهامات خود را نپذیرفت تا عاقبت در مواجهه با شاکی، به آزار و اذیت و اخاذی از وی اعتراف کرد. با اعتراف متهم، تحقیق از وی ادامه دارد.

0 نظرات:

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics