انتقال اعتبار ايرانسل

سرويس خط به خط!

از خط اعتباري ايرانسل تان، خط اعتباري دوستانتان را تلفني شارژ کنيد يا صورتحساب خط دائمي شان را بپردازيد!


بهره برداري از مرحله پيشرفته سرويس خط به خط
شرکت ايرانسل به اطلاع کليه مشترکين سيم کارتهاي اعتباري و دائمي خود مي رساند که سرويس خط به خط اين شرکت به مرحله بهره برداري پيشرفته وارد شده است.
هدف از پياده سازي مرحله پيشرفته اين سرويس فراهم سازي آسودگي بيشتر مشترکين همراه با امنيت بالاتر مي باشد.
بهره برداري از اين مرحله همراه با بروز رساني و ارتقاء سرويس خط به خط بوده است. به اين ترتيب از طريق بهينه سازي و افزايش ضريب ايمني اين سرويس، مشترکين ايرانسل قادر به استفاده از سرويسي با امکانات پيشرفته تر خواهند بود.

چگونگي ثبت نام براي استفاده از سرويس خط به خط:
در مرحله پيشرفته سرويس خط به خط بايد در ابتدا براي استفاده از اين سرويس ثبت نام کنيد. براي ثبت نام کافيست يک پيام کوتاه که در آن فقط عدد 12 را نوشته ايد، به 1112 ارسال کنيد. رمز ورود پس از ارسال اين پيام کوتاه از سوي ايرانسل براي هر مشترک تعيين شده و با يک پيام کوتاه براي مشترک ارسال مي شود. از آن پس تنها با وارد کردن اين شماره رمز مي توانيد از سرويس استفاده کنيد. به عبارت ديگر جهت ثبت نام مراحل زير انجام مي شود:

1- ارسال يک پيام کوتاه که در آن فقط عدد 12 را نوشته ايد، به 1112
2- دريافت شماره رمز 5 تا 8 رقمي از ايرانسل به صورت يک پيام کوتاه
با توجه به اين که رمز شما توسط سيستم ايجاد مي شود، جهت حصول اطمينان از فراموش نکردن رمز خود، لطفا پس از دريافت، آن را با عدد مورد نظر خود جايگزين کنيد. براي آشنايي با نحوه تغيير رمز، از دستورالعمل موجود در اين صفحه پيروي کنيد.

توجه: ثبت نام براي سرويس خط به خط رايگان است.


نحوه استفاده از سرويس خط به خط:

براي ارسال اعتبار از خط اعتباري خود، کافيست در يک پيام کوتاه به ترتيب:
1- شماره دريافت کنند? اعتبار
2- مبلغ اعتبار مورد نظر (به ريال)
3- شماره رمز (شماره رمز تنها يک عدد 5 تا 8 رقمي خواهد بود و به هيچ وجه از حروف در تعيين رمز استفاده نمي شود) را از چپ به راست با علامت دو نقطه ":" بين آنها و بدون فاصله نوشته و از خط ايرانسل خود به شماره 1112 ارسال نماييد.

از چپ به راست




به اين ترتيب، درصورتيکه دريافت کننده اعتبار، سيم کارت اعتباري داشته باشد، مبلغ ارسال شده به شارژ سيم کارت وي اضافه مي شود و درصورتيکه دريافت کننده اعـتبار، سيم کارت دائمي داشته باشد، تا ميزان اعتبار ارسال شده از صورتحساب او تسويه مي شود. به عبارت ديگر، با يک پيام کوتاه شما مي توانيد سيم کارت اعتباري فرد ديگري را شارژ کنيد يا صورتحساب سيم کارت دائمي فرد ديگري را پرداخت کنيد!

پس از ارسال اعتبار، يک پيام کوتاه به گيرنده و يک پيام به فرستنده ارسال مي شود که در آن تاريخ و ساعت تراکنش، شماره گيرنده / فرستنده و مقدار اعتبار اعلام مي شود.
• در صورتيکه 3 مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنيد، اين سرويس براي شما مسدود مي شود و براي فعال سازي مجدد آن بايد با مرکز خدمات مشترکين ايرانسل تماس بگيريد.
• در هر بار انتقال، مبلغ 500 ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.


نحوه تغيير شماره رمز خط به خط:

براي تغيير رمز خود، کافيست دستور زير را (از چپ به راست) با يک پيام کوتاه به 1112 ارسال کنيد:

از چپ به راست




به عنوان مثال اگر مي خواهيد رمز خود را از 1111111 به 22222222 تغيير دهيد، بايد دستور زير را با يک پيام کوتاه به 1112 ارسال نماييد:

از چپ به راست




توجه: براي اجراي دستور تغيير رمز، اطلاعات موردنظر بايد دقيقاً مطابق دستور (با علامت ":" بين آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غيراينصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.


درصورت فراموش کردن رمز...
در صورت فراموش کردن رمز، بايد با مرکز خدمات مشترکين ايرانسل تماس بگيريد.شماره هاي مركز خدمات مشتركين ايرانسل عبارتند از: 140 )براي خطوط اعتباري ايرانسل) و يا 09351400000 (براي ساير خطوط).


نکات امنيتي
توجه داشته باشيد، شماره رمز 5 تا 8 رقمي، در حکم تضمين امنيت هر تراکنش است؛ چراکه درصورت اطلاع از شماره رمز، هر شخصي مي تواند به ترتيب بالاعمل کرده و با وارد نمودن شماره دريافت کننده و مبلغ شارژ موردنظر به همراه شماره رمز، مبلغي از شارژ سيم کارت اعتباري شما را به شماره ديگري منتقل نمايد. بنابراين، به منظور جلوگيري از ايجاد هرگونه مشکل، در حفظ شماره رمز مربوط به خود دقت فرماييد.

براي ارسال اعتبار با استفاده از سرويس خط به خط، بايد شماره رمز خود را در پيام کوتاه ارسال اعتبار وارد کنيد. بنابراين به ياد داشته باشيد که اين رمز در فهرست پيام کوتاه هاي ارسالي در گوشي شما مي ماند و از اين طريق قابل دسترسي است. پس براي حفظ امنيت اطلاعات خود، پيام هاي ارسالي را پاک کنيد و در حفظ گوشي خود دقت فرماييد.


توجه: مراقب تلفن همراه خود باشيد. از اين پس اعتبار موجود در حسابتان قابل انتقال است!

0 نظرات:

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics