چگونه يک دختر را بخندانيم؟


قبل از اين که شروع کنم اين رو تذکر بدم که دليلي که اکثر مردها از خندوندن نتيجه مثبت نمي گيرن اينه که سعي مي کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالي که خنده اي که در اينجا مورد نظر ماست خنده ي حاصل از داشتن يک شخصيت با مزست. براي مثال چارلي چاپلين براي خودش يک شخصيت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتي و دست و پا چلفتي در عين حال زرنگ و ... ) شما هم بايد براي خودتون يک شخصيت خلق کنيد که جذاب و خنده دار باشه ولي مطمئنا دست و پا چلفتي مورد نطر ما نيست!


در ادامه ي مطلب با کارهايي که بهتون مي دم مي تونيد يک شخصيت بامزه خلق کنيد و در عين خنده دار بودن جذاب هم باشيد...



تا مي تونيد در مورد مسايل مختلف مربوط به دختر زياده روي کنيد. مثلا يه دختري بهتون ميگه واي چقدر موهام بد شده امشب (داره ناز مي کنه که شما بگيد نه خيلي هم قشنگه)! و شما هم مي گيد: من ني خواستم بروت بيارم ولي آره خيلي بد شده. همونجا احتمالا دختره ميخنده و يک وشگوني ازتون مي گيره و شما هم مي تونيد اينو براش ديگه تا آخره اون شب داستان کنيد و همش بگيد واي همه دارن موهاتو نگاه مي کنن! حالا چي کار کنيم و يا مثلا من خجالت مي کشم با اين موها با تو راه برم و


تا اون جا که مي تونيد سعي کنيد متهمش کنيد مي خواد شمي رو بلند کنه! دختر . مثلا اگه گفت ديگه ديره و من بايد برم خونه بگيد ولي من باهات نميام و اون مي گه نه گفتم تو بيا گفتم من مي خوام برم خونه و شما هم که انگار کريد مي گيد اي بابا ما هنوز همديگرو درست نميشناسيم و تو مي خواي منو ببري خونت. عجب دور و زمونه اي شده ها و ...


حرفاشو سوء تعبير کنيد. مثلا اگر داشت بهتون مي گفت مثلا با هم شام درست کنيم و برگشت گفت: """"""""بکنيم يا نه""""""""؟
همين حرفشو به شوخي بگيريد.


زيادي لبخند نزنيد و به جوکهاي خودتون نخنديد.


احساساتشو لطيف مسخره کنيد؟ مثلا : مي گه واي واقعا از اينکه مردم بقل دستم سيگار بکشن متنفرم! بگيد: حالا واقعا نسبت به اين کار چه احساسي داري؟


اين ها رو با جوک ها و تيکه هاي با مزه تون قاطي کنيد، حتما نتيجه مي ده

2 نظرات:

كارتون واقعا تخصصيه و من تصميم دارو در وبلاگم كه اسمش معرفي بهترينهاست شما رو در يكي از پستهام معرفي كنم.
www.dbest.ir

سلام خیلی خوب بود ولی یه چیزی می خوام بگم بهتون؟؟؟ ناراحن نشین هااااا
به نظرم شما یا33سالته یا بیشتر یا اینکه دیگه خیلی نامید به شوهر کردن هستی اخییی دلم برات می سوزه دخترمون.

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics