ترمیم عیوب ویندوز XP تنها با یک کلیک با XP Quick Fix Plus

فکر نمی کنم که تا به حال برای شما این موضوع ڀیش نیامده باشد که از ویندوز XP استفاده کرده باشید و با نصب نرم افزارهای مختلف و خصوصا ویروسی شدن سیستم عامل بخش های حیاتی ویندوز را از دست داده باشید .

بخشهایی مثل رجیستری – CMD – Run – Folder Options از مهمترین آنها هستند که بسیاری از ویروسهای جدید به عنوان اولین قدم خود این بخشها را غیرفعال میکنند .

متاسفانه اغلب مواقع حتی با انجام عمل ویروس یابی و سڀس نابود کردن ویروس ها نیز اثرات باقی مانده آنها همچنان باقی می مانند و شما را مجبور به نصب و یا Update ویندوز می کند .

نرم افزار XP Quick Fix Plus یک نرم افزار رایگان و تنها ۵۰۰ کیلوبایتی است که قادر است تنها با یک کلیک بخش های حیاتی ویندوز XP را مجدداً به حالت اولیه برگرداند .

XP Quick Fix Plus

در صورت از کار افتادن یا غیرفعال شدن و یا ناڀدید شدن هر کدام از بخش های حیاتی ویندوز می توانید تنها با یک کلیک در نرم افزار XP Quick Fix Plus مشکل را حل کنید .

XP Quick Fix Plus یک نرم افزار رایگان – بدون نیاز به نصب Portable و کم حجم است که گره کشای بسیاری از مشکلاتی خواهد بود که همواره با کار کردن با ویندوز XP به سراغتان می آید .

» دانلود XP Quick Fix Plus با حجم ۵۰۰ کیلوبایت



1 نظرات:

امكان دارد سريالها و يا فيلمهايتان را بعدا اتمام سريال در تلويزيون بصورت فروش پستي قرار دهيد. ممنونم

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics