خلاصه آخرین قسمت سریال ویکتوریا

وقتي جرونيمو قصد رفتن داره به درخواست بچه هاش و مادرش كه با جرونيمو مخالف بود به دنبال جرونيمو ميرن، همه با هم. جرونيمو هم با مارتين تو فرودگاه بودن و بارو بنديل رو جمع كرده بودن و ميخواستن از شهر برن، و ويكتوريا ميرسه و نميزاره برن. بعد صحنه هاي مختلف شخصيت هاي فيلم رو نشون ميده. سانتياگو کنسرت گذاشته و در کارش موفق شده. كاميلا هم با يك مرد سن بالا كه خيلي دوست دارن هم رو ازداوج کرده . ماريانا يك دوست پسر خوب گيرش مياد و بچه مثبت ميشه، حالا نميگم قبلش چي ميشه كه مزه اش نپره... پائولا هم بچه دار شده، مادر بزرگ و خاله هم ادم شدن و ديگه مثه قديم (يعني چيزي كه الان پخش ميشه نيستن) كاميلا هم بر اثر جرياناتي بسي خوشگل و جوون تر ميشه. و جرونيمو و ويكتوريا تو يه جزيزه به هم ميرسن.


سریال ویکتوریا در اورپا سریال بسیار محبوبی بوده و در مدتی که در اسپانیا پخش میشد بیشترین بازدید رو در داشت و حالا چند ماهی میشه که از شبکه Farsi 1 داره پخش میشه. و بین ایرانیها هم جایگاه خوبی پیدا کرده. هر چند که اصلا با فرهنگ ما جور در نمیاد.ولی مردم ما سریال متفاوتی رو که قبلا با دوبله فارسی هیجا ندیده بودن رو دارن تجربه میکنند و برای همین بین ما ایرانی بیشتر محبوب شده.

خدا رو شکر که شبکه Farsi 1 سانسور میکنه. وگرنه اصلا برای بچه ها سریال مناسبی نیست.

11 نظرات:

سلام از روی نوشته هات حدس میزنم خودت این سریال رو ندیده باشی و از روی تعریف های که برات کردن نوشتیش
من این سریال رو خریدم دی وی دیش رو همش رو دیدم انریکه از تاتانیا صاحب یک پسر میشه ولی بخاطر مشکلاتی که با تاتانیا داره از هم جدا میشن و تاتانیا نمیزاره که انریکه بچش رو ببینه ماریانا با جرونیمو توی رادیو کار میکنه و یک روز پاچو زنگ میزنه رادیو و جلوی همه ملت از ماریانا بد میگه و ماریانا هم بد جوابش رو میده ویکترویا شرکت زده و مادر و خواهرش زیر دستش کار میکنن سپاستین به پاولا خیانت کرده و با پرستار بچش رفیق شده و به پاعولا میگه که میخواد طلاقش بده انریکه باز میخواد به ویکتوریا برگرده جرونیمو هم که اینو میفهمه میخواد خودشو کنار بکشه...استرالا از سانتیاگو جدا میشه ... بقیش هم به قول خودت بمونه تا مزش نپره اما اگه دوس داشتی بهم بگو بقیش رو بهت بگم
اسمم بهار هست و این هم ادرس وبلاگ مشترک من با دوستم هست البته وب خودم رو بستم بهمین خاطر ادرسش رو نزاشتم
دوست داشتی بیا راستی گفتی خدار ور شکر که سانسور شده این سریال من زبان اصلی این سریال رو دارم فقط 4 تا ماچ و یک خورده مخلفات اضافه داره که بچه های ما دارن بدتر و زننده تر از اون رو هر روز زنده یا تو کانال دیگه ماهواره میبینن بچه ها الان خیلی دریده شدن...
http://www.mitra14.blogfa.com

سلام بهار ممنون که قسمت آخرش رو گفتی ولی ماهم خوندیم و مزش یکمی پرید باتشکر

مرسی بهار جون عالی بود.راستی جرونیمو خیلی خوشکل و احساساتیه .

سلام بهار جان مرسی از از لطفت . ولی قبول کن چنین عشق هایی وجود نداره

خوب بود بهارجون ولی ای کاش تا آخرشو می گفتی آخرآخرآخرش!!!!!!!!

سلام خانوم بهار منم از شما تشکر میکنم حداقل واسه تبلیغ وبلاگت خوب بود.من بهنام 20ساله

salam khobin? mishe az bahar joon khahesh konin akhare seryalo kamel bege ma darim az konjkavi mimirim.mamnoon

سلام بچه ها قابل نداشت کاری نکردم که
فداتون بشم مزش از بین میره اگه بفهمید اخرش چی میشه فقط همینو بگم که انریکه برمیگرده به تاتانیا و ویکتوریا و جرونیمو بهم میرسن و حالی به هولی....

سلام بهارجون خيلي ممنون.راستي من عاششششششششششششششششششششششششششششششق پاچوهستم.اخه خييييييييييييييييلي خوشگله نقشش هم بهش ميخوره.اگه امكان داره اسم اصليش روهم بگيد.بازم ممنون.

سلام بهارعزيزبراي همه چيزممنون.فقط ميشه اسم پاچوروهم بگي.

سلام من این فیلم را هروقت که بشه نگاه میکنم من در شهر تهران زنگی میکنم به قول خواهرم هروقت جرونیموئ باشه بی ادبانه است خوب لطفا عکس های قست اخرش هم بذارید

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics