تجاوز پدر و پسر به دختر 11ساله خود!!



showimage.aspx?id=28362&t=y&w=300&h=200&type=1
یك زن تبعه یکی از کشورهای عربی که مقیم شهر جده در غرب كشور سعودى می‌باشد، اعتراف كرد كه دختر 11 ساله اش مورد تجاوز جنسى از سوى همسر وپسرش قرار گرفته است، و او بخاطر حفظ همبستگى اعضاى خانوده وهراس از خشم شوهرش این مسأله را افشا نكرده است.
مادر این كودك به كمیسونی متشكل از سازمان حقوق بشر، وزارت امور اجتماعى وهیئت امر به معروف در این كشور، گفت: دخترانم دیگرم نیز پیش از ازدواج شان درمعرض چنین مسئله ای قرار گرفتند.
مددکار اجتماعى مدرسه دخترانه‌ای که این دختر در آن مشغول به تحصیل است راز این تجاوز جنسی بی سابقه در جامعه سعودی را كشف كرد.
این مددکار، كه متوجه افت تحصیلی این كودك و بی توجهی او به درس‌ها شده بود، وضعیت‌اش را زیر نظر گرفت و دریک جلسه خصوصی میان آن دو، دخترك در پاسخ به سوالهاى این خانم فریاد زنان گفت "من دیگر تحمل تجاوز جنسى مكرر پدرم وبرادرم را ندارم".

نهادهاى حقوق بشر وامور اجتماعى شامگاه روز چهارشنبه گذشته، كودك مزبور را كه دچار بحران اخلاقی و انسانی در رابطه با پدر بی رحم، بردار تجاوزگر و مادر ساکت خود شده است، از خانواده جدا کردند ونگهداری از او را بر عهده گرفتند.
مددکار اجتماعی یادشده افزود، بعدا مشخص شد كه این دخترك از مدتها پیش مورد تجاوز جنسى مكرر توسط پدر وبرادرش قرار گرفته است. او می‌گوید که بطور همزمان مورد تجاوز آن دو قرار می‌گرفته است.
مدیریت مدرسه‌اى كه دخترك در آن مشغول به تحصیل است‌، پس از مطلع شدن از این مسئله، جمعیت حقوق بشر، هیئت امر به معروف و وزارت امور اجتماعى را در جریان گذاشت. و هم اکنون این امر تحت بررسی قرار دارد.

1 نظرات:

خانه از پای بست ویران است

» نظر شما؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes
Clicky Web Analytics